BULEVAR

Naučite da MEDITIRATE, bićete mnogo SREĆNIJI!

Ilustracija

Uvek mislimo da je meditacija izuzetno zahtevna veština i navodimo kako nemamo dovoljno uslova i vremena kako bismo se konačno upustili u nju.

Poenta meditacije jeste u smirenju i koncentraciji, a za nju je nekada potrebno i ovako malo, sa velikim rezultatima.

Pokušajte’meditaciju zahvalnosti’ kada ustanete i kada idete na spavanje:

Zatvorite oči
Zamislite tri stvari na kojima ste zahvalni (iz prošlosti i sadašnjosti)
Razmislite o tri stvari kojima se radujete (u budućnosti)
To je to. Meditirali ste manje od 60 sekundi.

Promenićete celu postavku dana time što ćete se zahvaliti za dobre stvari u vašem životu. One koje su se dogodile i one koje će tek doći. Sve je u zahvalnosti, sreći i pozitivnim mislima. Takođe je u efektivnosti i produktivnosti. Kada dan započnete pozitivnom energijom imate mnogo više izgleda da u njemu postignete uspeh.

Čoveka ne čini ono što radi već ono što radi dosledno. Nekoliko puta smo pisali o tome koliko su navike bitne, stoga neka ova postane jedna od obaveznih koja će vam unaprediti život. Savetuje se da vežbu radite dva puta dnevno, ujutro i uveče.

Za ovu meditaciju ćete uvek imati vremena, a možete je raditi i sa svojim ukućanima, cimerom ili kolegama.

Zahvalnost je ono što nas čini da se osećamo sigurno i zadovoljno. Ona nam uvek pokazuje koliko vredimo i koliko smo do sada uspeli.

U tekstu koji je objavljen u okviru ’Be yourself’ se navodi nekoliko naučno dokazanih pozitivnih svojstva zahvalnosti odnosno pozitivnog razmišljanja:

-povećava broj belih krvnih zrnaca

-umanjuje nivo hormona stresa, kao kortizol, do 23 posto

-povećava šanse za 36 posto da će osoba otići da trenira

-poboljšava našu otpornost i sposobnost da se nosimo sa životnim traumama

-čini da budete zahvalniji na prijateljima koje imate

-povećeva vašu angažovanost u zajednici

-čini da ste do 25 posto srećniji

(Skandalozno.rs, Izvor: bizlife.rs, foto-ilustracija: pixabay)

Close