Stvar je u DISANJU: Evo kako da zaspite za samo 60 SEKUNDI

Ilustracija

Veliki broj ljudi ne može lako da zaspi jer najveću težinu simptoma stresa osećaju upravo noću.

[adsenseyu6]

Autor nekoliko bestselera, doktor Endru Vil, koji je doktorirao na Harvardu, veliki je zagovornik vežbanja holističkog disanja u borbi protiv stresa i anksioznosti.

Na svojoj internet stranici napisao je:

„Disanje uveliko utiče na proces i psihologiju misli što uključuje i raspoloženja.

Ako se samo koncentrišete na disanje, a da ne radite ništa da ga promenite, možete ga usmeriti prema opuštanju.“

Vežba „4-7-8“

Reč je o neobično jednostavnoj vežbi tehnike disanja koja je zadivila i svetski poznatu TV voditeljku Opru Vinfri.

Ne oduzima previše vremena, a sastoji se od samo nekoliko koraka.

1. Stavite vrh jezika na nepce tačno iznad gornjih prednjih zuba i držite ga tamo tokom cele vežbe.

2. Izdahnite skroz do kraja na usta uz lagan zvuk.

3. Zatvorite usta i lagano udahnite kroz nos i u sebi brojite do četiri.

4. Držite dah dok brojite do sedam.

5. Izdahnite do kraja na usta i pritom brojite do osam. Takođe ponovite zvuk iz drugog koraka.

6. Ponovite ovaj ciklus još tri puta.

[adsenseyu1]

Brojanje do četiri prilikom udisanja pomaže onima koji hronično dišu preslabo da uzmu više kiseonika.

Držanje vazduha do sedam daje kiseoniku više vremena da prodre u krvotok, a izdisaj do osam usporava rad srca i ispušta veću količinu ugljenikovog dioksida iz pluća.

Laku noć i prijatni snovi!

(Skandalozno.rs, Izvor: b92.net, hr.n1, foto: pixabay)

Budite prvi sa komentarom na članku "Stvar je u DISANJU: Evo kako da zaspite za samo 60 SEKUNDI"

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.