Bogati snobovi plaćaju FLAŠU VODE 100.000 dolara!

Advertisement

Ilustracija

foto-ilustracija: pixabay

Čitava priča sa flaširanom vodom stvorila je novu generaciju snobova koji u restoranima naručuju poseban brend vode, a neke flaše koštaju čak 100.000 dolara.

Prodaja vode u bočicama je poslednje dve decenije postala najbrže rastući biznis. Iako je flaširana voda višestruko skuplja od one iz slavine, potražnja za vodom iz bočice raste čak i u onim zemljama u kojima je voda iz vodovoda kvalitetna za piće.

Na tržište se gotovo svake nedelje izbacuju novi brandovi flaširane vode, a konzumacija nekih od njih postala je stvar prestiža.

[adsenseyu5]

Za najskuplju bočicu vode potrebno je tako izdvojiti čak 100.000 dolara, samo zbog čepa od belog zlata na kom se nalazi više od 850 belih i crnih dijamanata. Kada naručite tu vodu sa njom dobijete i privatnog somelijera koji će vam organizovati degustaciju, bez obzira na to na kojem se delu zemaljske kugle nalazili u tom trenutku. Reč je posebnom, dijamantskom izdanju vode „Beverli hils 9OH2O„.

Hotel Meršant u Belfastu prošle godine je u ponudu uveo kartu voda, zbog čega je bio predmet sprdnje svetskih medija.

[adsenseyu1]

Jedna od voda koju imaju u ponudi je voda sa kanadskog glečera zamrznuta pre 10.000 godina. Bočica te vode košta 26 funti.

Prema Gardijanu globalno tržište flaširane vode u 2013. godini iznosilo je 157 milijardi dolara, a očekuje se da će do 2020. godine taj iznos porasti na 280 milijardi dolara. U Velikoj Britaniji potrošnja vode je prošle godine porasla za 8,2 posto, pa je zarada samo na vodi iz bočica iznosila  2,5 milijardi funti.

[adsenseyu1]

Od 1980. do danas prodaja vode narasla je više od 100 puta. Najveći svjetski potrošači vode iz boca su Amerikanci, Meksikanci, Kinezi, Brazilci, Italijani i Nemci.

Godine 1985. časopis Tajm tvrdio je da je snobizam vina zamenio snobizam vode. „Ljudi naručuju marke vode kao što su nekada naručivali viski“, navodi se u članku.  Jedno se vreme tvrdilo da se pevačica Madona kupa u flaširanoj vodi a doprinos promociji vode iz bočice dao je i Džek Nikolson koji je na dodeli Oskara promovisao jedan poznati brend vode.

[adsenseyu1]

Trojica mladih britanskih preduzetnika ovog proleće su pokrenuli projekat vode u limenci i izborili pravo na snabdevanje londonskog Fešn vika, a sada se njihova voda prodaje u jednom od najpoznatijih trgovačkih lanaca Selfridžesu koji je ukinuo sve vode u plastičnim bocama zbog kampanje za očuvanje okoline.

Jedna je od voda u njihovoj ponudi i crna voda. Brend je nastao kao odgovor na savremeni stil života u kom se stalno traži nešto novo i drugačije. Mnogi veruju da će tržište flaširanih voda čije vreme tek dolazi biti ono za decu.

Već sada mogu da se kupe posebne vrste voda namenjene deci upakovane u bočice sa likovima iz crtaća.

(Skandalozno.rs, Izvor: express.hr)

[adsenseyu2]

Budite prvi sa komentarom na članku "Bogati snobovi plaćaju FLAŠU VODE 100.000 dolara!"

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.