REGION

NE DOZVOLITE PREVARU: Šta uraditi kada je jedna cena na rafu, a druga na kasi

Ilustracija

Često se dešava da cena koja se nalazi na rafu, ne odgovara ceni, koja se kasnije nađe na računu potrošača.

Trgovci se pravdaju ogromnom količinom artikala, kojima se često menjaju cene, dok u Udruženju potrošača kažu da su to “cake” na koje potrošači ne smeju da nasednu.

– Kupila sam kozmetički set koji košta 450 dinara, međutim na kasi mi je naplaćeno 602. Pobunila sam se, a onda je došao šef radnje, koji me je sa sve računom sproveo do rafa. Tamo je stajala cena od 450 dinara. Potom su mi na kasi izdali drugi račun, uzeli prvi, i rekli da je došlo do zabune, jer imaju previše artikala, i da se prečesto menjaju cene.

Da sam kojim slučajem išla u veću nabavku, verovatno ne bih ni primetila pogrešnu cenu – priča Isidora S.

Da su ovakve situacije česte, potvrđuje predsednik Nacionalne organizacije potrošača Goran Papović, koji tvrdi da im se na dnevnom nivou žali veliki broj potrošača na neusaglašene cene.

– Potrošač plaća cenu koja je na rafu, i samo tu cenu. Trgovci se pravdaju da imaju previše artikala, kojima treba da se promene cene, kao i da imaju malo ljudi, ne mogu sve da postignu i slično. Ipak, za takve stvari nema opravdanja, jer se dešavaju prečesto. Trgovci nekada namerno prave takve “greške”, po principu, ako prođe – prođe, jer se često desi da potrošač i ne primeti, pogotovo ako kupuje više artikala – kaže Papović.

On kaže da potrošači treba sa “četvore oči” da gledaju račun, i da ako primete greške, odmah se žale na kasi.

(blic)

Close