ZDRAVO TELO

Bitno je KAKO: Ako jedete na OVAJ način, poješćete 30 odsto MANJE hrane po obroku!

Ilustracija

Nije lako smanjiti količinu hrane, ali postoji trik koji će vam pomoći da se ne prejedate.

Ako vam se često dešava da posle obroka diskretno morate da otkopčate dugme na pantalonama jer ste se “precenili” i previše pojeli, ovaj trik bi mogao da vam pomogne da manje jedete.

Ovaj korisni savet podelio je, Brendon Ngajen, osnivač bloga o zdravom životu ChillPill.

„Jednostavan način da sporije i manje jedete je da pribor za jelo koristite rukom koja vam nije dominantna“, savetuje Brendon.

Dakle, ako ste desnoruki, pokušajte da jedete levom rukom, i obrnuto.

„Možda će vam na početku biti previše da to radite za svaki obrok, pa počnite s tim kada večerate, jer smo tada najskloniji prejedanju“, kaže ovaj bloger.

Na ovaj način će vam trebati više vremena da jedete, pa će tako mozak primiti signal da je želudac pun pre nego što se prejedete.

Drugim rečima, ješćete sporije, konzumiranjem hrane rukom koja vam nije dominantna ćete dati sebi vremena za razmišljanje o hrani, umesto da je jednostavno “natrpate” u sebe.

Psihoterepeut Suzan Hepbern, koja je i specijalista za zdravu ishranu i mršavljenje saglasna je s ovim savetom.

„Istraživanja su pokazala da konzumiranje hrane rukom koja nije dominantna može za 30 odsto da smanji količinu hrane koju unosimo.

Na taj način se ometaju uobičajeni obrasci načina na koji inače jedemo. Ne samo što nam je nezgodno da jedemo rukom koja nam nije dominantna, već nas to navede da razmislimo jesmo li gladni.

Ako je odgovor „ne“, prestanite da jedete“, rekla je Suzan.

(Skandalozno.rs, Izvor: net.hr, foto: pixabay)

Close