Evo kako da „prevarite“ MOZAK pravilnim disanjem protiv STRESA!

Advertisement

žena

foto-ilustracija: pixabay

Gužva u saobraćaju, iznenadne neprijatne vesti, napetost na poslu! Uzroci stresa su svakog dana sve brojniji, ali fiziološki odgovor možete izbeći ako „prevarite“ mozak pravilnim disanjem protiv stresa!

Kolega u kancelariji do vaše već se dva sata s nekim svađa; do posla ste, zbog gužve u saobraćaju, putovali dva umesto pola sata; iznenadni telefonski poziv vas je uznemirio, potreban vam je mir…

[adsenseyu5]

Izloženo konstantnom stresu, naše telo proizvodi veću količinu kortizola, hormona stresa, srčani ritam se ubrzava, mišići se stežu.

No, moguće je postići i obrnuto: sporim disanjem prevariti mozak i pomoći mu da pronađe potreban mir, piše lisa.rs.

Pravilno disanje

To je stomačno disanje kojim u donji deo pluća dospeva najviše vazduha i pomaže da se uspori srčani ritam i snizi krvni pritisak.

Lezite ili sedite, važno je da su vam leđa prava, jednu ruku stavite na grudnu kost, a drugu na pupak. Udišite duboko kroz nos, izdišite na usta.

[adsenseyu1]

Pomerati se sme samo ruka koja je naslonjena na stomak, dok ruka na grudnoj kosti mora ostati mirna.

Dišite tako dok ne osetite da se smirujete.

(Skandalozno.rs, Izvor: kurir.rs)

[adsenseyu2]

[adsenseyu1]

Budite prvi sa komentarom na članku "Evo kako da „prevarite“ MOZAK pravilnim disanjem protiv STRESA!"

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.