JEDNA KAŠIČICA OVOG ZAČINA sadrži dovoljnu dnevnu količinu: Mangana, gvožđa, kalcijuma, bakra i cinka!

Advertisement

začin

Foto: Pixabay.com

Cimet je odličan izvor mangana, gvožđa, kalcijuma, bakra i cinka, a u nastavku teksta pogledajte na koje sve načine ova namirnica leči i štiti naš organizam.

Ako dodate cimet u svoju ishranu, pomoći će vam u kontroli naglih uspona i padova nivoa šećera u krvi.

[adsenseyu5]

Na taj način možete da smanjite i potrebu za slatkim, i poboljšate dejstvo antioksidanasa iz drugih namirnica koji pomažu telu da se brani i da jača imunološki sistem.

Samo pola kašičice cimeta dnevno može značajno da smanji nivo šećera u krvi, trigliceride i holesterol kod ljudi s dijabetesom tipa 2.

Obe vrste DIJABETESA imaju neke iste znakove UPOZORENJA

Cimet smanjuje ukočenost u mišićima i zglobovima, suzbija upale, poboljšava zdravlje digestivnog sistema, stimuliše mozak, cirkulaciju krvi i blokira proizvodnju proteina u mozgu koji dovode do nastanka Alchajmerove bolesti.

[adsenseyu1]

Zato stavite pola ili celu kašičicu cimeta u kafu ili čaj i uživajte u blagodetima ovog začina.

(Skandalozno.rs, Izvor: Dnevno.rs/Radiosarajevo)

[adsenseyu2]

Budite prvi sa komentarom na članku "JEDNA KAŠIČICA OVOG ZAČINA sadrži dovoljnu dnevnu količinu: Mangana, gvožđa, kalcijuma, bakra i cinka!"

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.