Rešite se bola u leđima: Za ovu jednostavnu vežbu od 2 minuta vam je potreban samo kaiš

Ilustracija

Ukoliko posao od vas zahteva da budete za kompjuterom ceo dan, ili jednostavno sedite više nego što bi trebalo, ako već niste, vremenom biste mogli da osetite određene neprijatnosti i bolove, najviše u leđima.

Kako biste se oslobodili bola, za ovu jednostavnu vežbu od dva minuta vam je potreban samo kaiš. U pitanju je joga položaj koji ne treba da vas brine, ukoliko iz prvog pokušaja ne uspete da ga uradite.

Lezite na leđa sa savijenim kolenima. Zatim ispravite i podignite desnu nogu pod uglom od 90 stepeni, a kaiš stavite na stopalo i držite ga tako. Ukoliko vam je teško da to uradite, podignite nogu pod što većim uglom, koliko god možete, ali pazite da je noga uvek ispravljena. Isto uradite i sa levom nogom.

Ponovite vežbu, ali ovoga puta sa ispravljenom nogom na podu. Sve vreme se trudite da dišete duboko, to će vas dodatno opustiti.

Za detaljnije uputstvo pogledajte snimak:

(stil, foto: pixabay)

Budite prvi sa komentarom na članku "Rešite se bola u leđima: Za ovu jednostavnu vežbu od 2 minuta vam je potreban samo kaiš"

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.