ZDRAVO TELO

Saznajte koji tip stomačnog sala imate i šta treba da uradite

Ilustracija

Pre nego što počnete sa strogom dijetom kako biste eliminisali suvišne centimetre oko vašeg struka, prvo saznajte koji tip stomačnog sala imate i šta treba da uradite.

Stomak koji liči na izduvanu gumu
Ovaj oblik stomačnog sala nastaje zbog dugotrajnog sjedenja u istoj poziciji i nepokretnosti tijela. Pored toga, konzumiranje slatkiša može dodatno da pogorša problem. Ako se borite sa ovim oblikom stomačnog sala, smanjite i unos alkohola i gaziranih pića. Najlakši način da ga se rešite jeste da počnete da se zdravo hranite. Takođe, krećite se češće.

Stomak uzrokovan stresom
Nisko zaobljeno stomačno salo obično “pogađa” perfekcioniste, ali i one koji imaju problema sa probavom i oticima. Jedini način da ga se rešite jeste da prestanete sa upražnjavanjem prakse preskakanja obroka te da izbegavate konzumiranje brze, nezdrave hrane i velikih količina kofeina.

Niski stomak
Mekani stomak u donjem delu abdomena obično se povezuje sa konzumiranjem jednolične hrane i sedenjem. On se može „pojaviti“ i kod mršavih ljudi koji, jednostavno, nisu dovoljno aktivni. U ovom slučaju najvažnije je kretanje u kombinaciji sa raznovrsnijom ishranom i sveže ceđenim sokovima i drugim zdravim napicima koji utiču na smanjenje sala.

Nadutost
Naduveni stomak uglavnom se javlja kao posledica intolerancije na hranu, alergija ili obroka koji sadrže male količine vitamina i minerala. Trebalo biste konzumirati napitke koji pozitivno utiču na probavni sistem i smanjuju nadimanje. U ovom slučaju vam nije potrebno preterano vežbanje već izbalansirana ishrana.

Ishrana igra ključnu ulogu u eliminisanju sala sa predela stomaka, ali i ostalih delova tela, kao što su butine i zadnjica. Takođe, imajte u vidu da je fizička aktivnost, a posebno određene vrste vežbi, od presudnog značaja.

(minimagazin.info, foto: pixabay)

Close