URAVNOTEŽENA DIJETA: Ove namirnice smete da uparite, a ove NIKAKO

Ilustracija

foto-ilustracija: pixabay.com

Donosimo vam kratak spisak ukusnih i vrlo zdravih parova hrane koji će vam pomoći da napravite prvi korak prema idealnoj težini.

Kao što već znate, uravnotežena dijeta ključna je u gubitku težine i poboljšanju opšteg blagostanja. Upravo zato, treba da vodite računa o tome koji „parovi“ namirnica mogu da ubrzaju i poboljšaju vaš napredak, a koji će vas usporiti na putu ka idealnoj težini.

Ovo su dobri parovi.

1. Jaja + povrće
2. Piletina + ljute crvene papričice
3. Mahunarke + kukuruz
4. Zeleni čaj + limun
5. Losos + špargle
6. Bademi + grčki jogurt
7. Avokado + spanać
8. Tuna + đumbir

Fenomen koji oduzima dah: Podvodna svetla Tasmanije – VIDEO

Donosimo vam i nekoliko loših kombinacija:

1. Proteini (meso, riba, jaja…) + ugljeni hidrati (hleb, žitarice, krompir…)
2. Kisela hrana + hrana bogata ugljenim hidratima
3. Ugljeni hidrati + šećer, poput npr. kolača sa pekmezom
4. Voće uvek jedite odvojeno od bilo koje druge hrane
5. Mleko je najbolje konzumirati odvojeno od glavnog obroka ili ga isključiti iz ishrane.
6. Proteini se ne smeju jesti sa skrobom ili s drugim proteinima (meso i jaja, sir i jaja, meso i orašasti plodovi…)

(Skandalozno.rs/Dnevno.rs/Izvor:index.hr)

Budite prvi sa komentarom na članku "URAVNOTEŽENA DIJETA: Ove namirnice smete da uparite, a ove NIKAKO"

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.