Zbog ovih NOĆNIH NAVIKA nikada nećete imati SAVRŠENU LINIJU



gojaznost

Foto: Pixabay

Izbacite ove noćne navike i možete da razmišljate o savršenom telu za plažu, u suprotnom…

Ako ste se ikada zapitali zašto zdrav način ishrane ponekad ne sarađuje s brojem koji pokazuje vaga odgovor na misteriju mogao bi da se nađe u ovim noćnim navikama:

NOĆNI ZALOGAJ

Ako ne možete da zamislite veče bez grickalica, tokom dana se preporučuje odrađivanje kratke vežbe ili smanjivanje obima večere kako biste kompenzovali unos nezdravih grickalica. Kokice kao omiljena grickalica prirodno su bogate vlaknima i sadrže malo kalorija, ali zdravstvene prednosti gube dodatkom različitih začina, poput maslaca, šećera i soli.

NESVESNO KONZUMIRANJE GRICKALICA

Istraživanja su pokazala da nesvesna ishrana ne samo da utiče na to koliko hrane unosite, već i na to kako se osećate. Čak i ako se odlučite za zdravu alternativu grickalica, stručnjaci savetuju da pripazite na veličinu porcije.

OPUŠTANJE UZ ČASU VINA PRE SNA

Ne samo da je alkohol pun praznih kalorija već večernja čaša vina može ozbiljno da poremeti ciklus spavanja. Kombinacija alkohola i sna predstavlja problem, jer ćete se sigurno probuditi usred noći i time žrtvovati dobar san.

GLEDANJE TELEVIZIJE, PROVERAVANJE DRUŠTVENIH MREŽA…

Plavo svetlo koje emituju LED svetla na pametnom telefonu, laptopu ili televiziji takođe utiču na ciklus spavanja, stoga se preporučuje da sve to odradite barem sat vremena pre spavanja.

Naučnici potvrdili: DUŠA postoji, evo gde ide posle smrti…

ODLAGANJE ODLASKA U KREVET

Većini ljudi za normalno funkcioniranje potrebno je sedam do osam sati sna, ali prema poslednjim istraživanjima, više od jedne trećine ljudi u tome podbaci. Manjak sna i jutarnje razbuđivanje jakom kafom ozbiljno može da utiče na obim struka.

NAVIJANJE ALARMA ZA POSLEDNJI MINUT

Rano buđenje nije uvek lako, ali pokušajte da se oduprete porivu buđenja u zadnji trenutak ako to znači da ćete iskočiti iz stana bez doručka. Sprovedena istraživanja pokazala su da visokoproteinski doručak može da pomogne u manjem unosu hrane tokom dana i manjem skupljanju telesnih masnoća, piše Tportal.

(Skandalozno.rs/Dnevno.rs/Izvor:Hr.N1)

Budite prvi sa komentarom na članku "Zbog ovih NOĆNIH NAVIKA nikada nećete imati SAVRŠENU LINIJU"

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.