Šta su američki novinari videli u Moskvi

Ilustracija

Moskva – foto: pixabay.com

Često pitanje koje postavljaju navijači koji nisu doputovali na Svetsko prvenstvo jeste: kakva je u stvari Rusija? „Vašington post“ je odgovorio na njega pišući egzaltiranim tonom.

Advertisement

Moskva  je srce praznika fudbala, piše „Vašington post“.

Moskva liči na bilo koji drugi veliki evropski grad, „osim što ima ostataka nasleđa sovjetske epohe“. Na primer, tu su službenici koji ponedeljkom idu metroom na posao, tinejdžeri u zapadnim brendovima, muzičke grupe koje zaobilazite na ulici, ulični kafići.

U gradu ima hamburgerdžinica, suši-restorana i ajriš pabova, radi Uber, zastupljen je Epl pej. Postoje evropski sportski automobili i japanski sedani, ali ima malo marki iz SAD. Izlazi štampa na engleskom jeziku i brz je internet. U Moskvi ima mnogo lepih parkova, muzeja svetske klase i fabrika.

Stanice metroa su, piše list, ukrašene „dekoracijom iz lične kolekcije“. Autor je naglasio da i najdalja stanica ima vaj-faj, dok u nekim vagonima ima i priključaka za USB.

U isto vreme, navodi se da su u periodu održavanja Svetskog prvenstva 2018. stanovi poskupeli, kao i uvek u takvim slučajevima, dok turisti imaju malo poteškoća sa ćirilicom.

(Skandalozno.rs, Izvor: rs.sputniknews.com)

Advertisement

Budite prvi sa komentarom na članku "Šta su američki novinari videli u Moskvi"

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.