Skandal na auto-putu: Prvo zaboravili petlju, sad i priključke

Ilustracija

foto-ilustracija: pixabay.com

Prilikom ugovaranja izgradnje deonice od Smokovca do Mateševa, Vlada je zaboravila priključne puteve u dužini od 6,4 kilometra do petlji Veruša i Mateševo.

Advertisement

Dakle, Vlada je zaboravila put kojim se meštani Veruše i Mateševa uključuju na auto-put, pišu crnogorski mediji.

Prema informacijama “Dana”, dobijenim od građevinskih stručnjaka, priključni putevi do petlji Mateševo i Veruša bi sa eksproprijacijom trebalo da koštaju oko pet miliona evra.

Kinezi su Vladu o priključnim putevima obavestili krajem 2015. godine, isto kad i za zaboravljenu petlju Smokovac i priključke auto-puta na struju i vodu.

Osim što je zaboravila da u sklopu prioritetne deonice auto-puta ugovori petlju na Smokovcu, napajanje infrastrukture strujom, kao i priključke za vodu, zaboravili su da u ugovor sa CRBC-om unesu i priključne puteve za petlje na Veruši i Mateševu. Prosto rečeno, zaboravili su put kojim bi se meštani Veruše i Mateševa uključivali na auto-put, i put kojim bi se isključili sa auto-puta. U pitanju je ukupno 6,4 kilometra puta, pet u Veruši i 1,4 kilometra u Mateševu.

Advertisement

Oglasio se i direktor poslovne jedinice Monteputa za upravljanje projektom auto-puta Goran Vujović, koji navodi u jednom intervjuu da petlja Smokovac koja bi spojila dva auto-puta nije zaboravljena.

To pokazuje interna informacija Vlade o aktivnostima na realizaciji projekta auto-puta Bar-Boljare, usvojena 5. maja 2016. godine, koju je “Danu” dostavio MANS.

U informaciji je navedeno da su Vladu Kinezi još krajem 2015. godine obavestili da u ugovoru teškom 809,6 miliona evra nema priključnih puteva do petlje na Veruši i Mateševu.

(Skandalozno.rs, Izvor: dan.co.me)

Advertisement

Budite prvi sa komentarom na članku "Skandal na auto-putu: Prvo zaboravili petlju, sad i priključke"

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.