Oblik tela otkriva kakva ishrana je IDEALNA za vas

Ilustracija

foto-ilustracija: pixabay.com

Jeste li ikada čuli da oblik vašeg tela može jako da utiče na vašu liniju, jer čini se da nije isto kako i koliko jedu “kruške”, a koliko “peščani satovi”.

Upravo je zato ekipa BrightSide-a pokušala da rasvetli i tu temu pa, ako vas zanima, možda upravo prirodan oblik vašeg tela krije tajnu kako ga dovesti u red.

Pravougaonik

Vaš oblik tela karakterišu uži bokovi, nedefinisan struk i vrlo verovatno ste mršaviji. Ali, to ne znači da ne morate da brinete o svom zdravlju. Zato se klonite slatkiša i brze hrane, a jedite više zdravih masti (avokado, bademi, losos) i namirnice koje obiluju biljnim proteinima.

Jabuka

Ako je ovo vaš oblik, verovatno ste svesni da se kilogrami samo lepe na vaš stomak i zato morate znati da osobe ovog oblika moraju jesti po malo, ali često. Savetuje se da jedete 6 obroka dnevno, manje porcije, namirnice koje su prvenstveno bogate vlaknima, a siromašne mastima.

To znači mnogo voća i povrća, dosta proteina i malo manje čak i zdravih masti. Jogurt i sveži sir trebalo bi da vam budu na redovnom meniju, a posebno jogurti koji regulišu probavu.

Kruška

Ovaj oblik tela prepoznatljiv je po širim bokovima i kukovima pa se takve osobe najčešće upravo tu i šire. Jedan od problema s kojima se susreću, osim viška naslaga na bokovima i butinama, jeste zadržavanje vode u organizmu, a taj problem morate rešavati hranom.

Konzumirajte meso, ribu, jaja, mlečne proizvode i hranu s visokim procentom proteina, a od voća definitivno uživajte što više u lubenici i ananasu. Oni će vas dobro očistiti od toksina i ubrzati vaš metabolizam, a za još bolje učinke kombinujte ih s biljnim čajevima.

Peščani sat

Iako je ovo najpoželjniji oblik tela, jer se debljate i mršavite ravnomerno, a usput zadržavate lepe linije tela, čini se da ovaj divan oblik ima jednu zdravstvenu manu.

Naime, dokazano je da ljudi s ovakvim oblikom tela, posebno oni nešto deblji, imaju znatan rizik od visokog nivoa šećera u krvi, pa je zato i više nego preporučljivo jesti manje, a češće.

Savetuju se obroci s nižim glikemijskim indeksom, pet do šest obroka dnevno, s puno svežeg voća i povrća, “čistih” proteina i dosta zdravih masti.

(Skandalozno.rs, Izvor: index.hr)

Budite prvi sa komentarom na članku "Oblik tela otkriva kakva ishrana je IDEALNA za vas"

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.